«presidentes del colombiano el equipo Nacional de baloncesto NBA Sacramento Kings 3-2, aunque en la pista. 17. Kobe Bryant grabó un disco de música, aunque nunca salió a la luz. Nelles, unos inespertos New Jersey Nets lideraos pol base Jason Kidd constituyeron un fácil rival pa los angelinos, que tres cuatro partíos alzar con un nuevu aniellu, terceru pa Bryant. Del 10 al 16 d’abril foi nomáu meyor xugador de la selmana tres promediar 29,7 puntos, camiseta de kobe bryant 7 asistencies y 6 rebotes per partíu. Kobe permedió a lo llargo de los siete alcuentros 28,6 puntos per partíu, 8,0 rebotes, 3,9 asistencies y 2,1 robos. Esa temporada, los sos permedios fueron de 30,8 puntos, 12 rebotes, 6,5 asistencies, 4 robos de balón y 3,8 tapones per partíu, y líderó a Lower Merion al títulu estatal Class AAAA con un récor de 31-3. Amás, ante Marple Newtow, realizó’l so meyor partíu anotador con 50 puntos.
Nel so Temporada 1997-98 de la NBA segunda temporada, convertir nel xugador más nuevu n’apostar un All-Star Game, con unos rexistros de 18 puntos y 6 rebotes. Su esfuerzo fue recompensado y alcanzó las Finales de la NBA tras vencer a San Antonio Spurs por un claro 4-1. Sin embargo, perdieron las Finales de 2008 ante Boston Celtics por 4-2. Bryant obtuvo unos promedios de 25,7 puntos y 5 asistencias por partido en esta serie. Indicó que Bryant lo aconsejó sobre su propia carrera. Foi la primer ocasión na que los Lakers consiguíen ganar a los Celtics nun séptimu alcuentru d’unes finales de la NBA Finales. La so asociación con Shaquille O’Neal resultó formar un tándem imparable; los Lakers afararon na temporada regular con un récor de 67-15, y llegaron en playoffs hasta les Finales de la NBA n’esaniciando a Sacramento Kings, Phoenix Suns y Portland Trail Blazers. Su asociación con Shaquille O’Neal resultó formar un tándem imparable; los Lakers arrasaron en la temporada regular con un récord de 67-15, y llegaron en playoffs hasta las Finales de la NBA tras eliminar a Sacramento Kings, Phoenix Suns y Portland Trail Blazers.
El 16 de enero de 2006, cuando los Lakers se encontraron con Miami Heat, Bryant y O’Neal se estrecharon las manos y se abrazaron, lo que dio por finalizadas las disputas que existían entre ambos desde que el pívot salió de Los Ángeles. La muerte de Kobe Bryant generó un impacto en el baloncesto y en el deporte en general, por lo cual distintos equipos le rinden homenajes de forma constante. Accesorios entrenador baloncesto. – Pizarras entrenador – Packs entrenador baloncesto. Sin embargo, 2K ha anunciado que el legado de Kobe seguirá presente en NBA 2K17, su próximo juego de baloncesto que saldrá el próximo mes de septiembre . La liga italiana vuelve a estar en boca de todos, pero eso no debe ser un punto negativo para España», afirma Burillo, convencido como Tebas de que la Liga sobrevivirá y saldrá fortalecida tras este año I después de Ronaldo. Mientres el so Temporada 1996-97 de la NBA primer temporada nun xugó enforma, con un permediu de 7,6 puntos, 1,9 rebotes, 1,3 asistencies y 15,5 minutos en 71 partíos, 6 d’ellos como titular. Amás permedió 25,3 puntos per partíu 5,1 rebotes y 4,7 asistencies.
Los 35,4 puntos per partíu de Bryant valiéron-y pa ser el Líderes d’anotación de la NBA máximu anotador de la lliga per primer vegada. A lo llargo de la campaña, Bryant foi protagonista de dellos incidentes na pista. Díes dempués foi escoyíu p’apostar el so decimotercer All-Star Game consecutivu, nel que llogró 37 puntos, 14 rebotes y 3 robos de balón, y consiguió llograr el so cuartu troféu de MVP del All-Star Game de la NBA meyor xugador del partíu, colo qu’igualó la marca del miembru del Basketball Hall of Fame Bob Pettit. Phil Jackson. Nes finales permedió 32,4 puntos, 5,6 rebotes, 7,4 asistencies, 1,4 tapones y 1,4 robos de balón. Lideró a los Lakers en robos de balón con 1,44 por partíu y foi escoyíu nel tercer Meyor quintetu de la NBA meyor quintetu de la lliga. Bryant nun entró en nengún quintetu defensivu y foi apostráu al tercer meyor quintetu de la temporada. Na llucha pol MVP tuvieron lluchando hasta’l final LeBron James y Chris Paul, anque pa la mayoría d’analistes de baloncestu Bryant tuvo la meyor temporada del añu, xugando inclusive con una mancadura nun deu. Cola llegada de Phil Jackson al banquín californianu, l’aldu de Bryant camudó por completu y convirtióse n’unu de los meyores escoltes de la lliga.